Блог

Блог команди Carlife, в якому ми ділимося
своїм реальним багаторічним досвідом
у сфері купівлі-продажу автомобілів
з пробігом

Огляд кузову автомобіля
Огляд кузову автомобіля

Отже, ви на місці огляду автомобіля. Насамперед, просто обійдіть машину навколо і задайте собі кілька простих запитань, чи виглядає цей автомобіль так, як ви його собі уявляли, і коштує він тих грошей, які за нього просять? А так же уявіть, що він вже ваш ... Які почуття ви при цьому відчуваєте? Якщо - позитивні, то можна рухатися далі, а якщо - навпаки, ми б радили відмовитися від цієї покупки і продовжити пошук, т.к. їздити на цьому авто доведеться не один день і постійно відчувати негативні почуття - приємного мало.


Подивіться на господаря машини або людини, його продає. Адже дуже часто, дивлячись на господаря, можна з легкістю зрозуміти стан продаваного ним автомобіля.Господар машини повинен обов'язково вселяти довіру. Не дарма, адже, існує приказка: «Потрібно вибирати не автомобіль, а його господаря».


хороший продавець поганий продавець


Коли попередні етапи пройдені, приступаємо безпосередньо до огляду. Огляд слід проводити вдень, причому бажано в ясну погоду. Тільки при природному світлі найчастіше стають помітні найдрібніші деталі, які відіграють важливу роль. Варто відзначити, що якщо автомобіль перефарбовувався в кустарних або напівкустарних умовах (в «гаражних» СТО), то колір фарби може трохи відрізнятися від заводського відтінку. Саме тому слід дуже уважно вдивлятися під різними кутами в колірні відмінності деталей кузова.


Автомобіль, який з тих чи інших причин вже коли-небудь перефарбовувався, коштувати буде трохи дешевше. Чому? Ну, хоча б тому, що кузов стає більш схильним корозії, а так само, фарбована деталь, нехай і дуже якісно, ​​ніколи вже не стане такою, якою вона вийшла з заводу. Також, було б корисно перевірити стан лакофарбового покриття за допомогою товщиноміра ЛКП. Даний прилад можна зараз взяти напрокат, щоб не купувати його.


Взагалі, перевірка кузова автомобіля перед покупкою - це дуже відповідальна процедура, до якої треба ставитися з великою увагою. Шар шпаклівки (особливо якщо вона не до кінця висохла) під свіжою фарбою з часом починає здуватися і пузиритися - це помітно неозброєним поглядом. Тому, якщо перед вашими очима постала подібна картина, то ви можете або відмовитися від покупки даного транспортного засобу або ж вимагати істотну знижку. Бульбашки на лакофарбовому покритті - це справжнісінька корозія, боротьба з якою може бути вельми витратною.


Корозія корозія 2


Сліди полірування на поверхні кузова можуть говорити про наступне: даний транспортний засіб або піддавалося фарбуванні, після чого ретельно відполірувати, або ж власник попросту вирішив привести автомобіль в належний вигляд. Обов'язково уточніть у продавця цей момент. У самій поліровці - нічого поганого немає, але не варто забувати про те, що кількість цих процедур не безкінечна і залежить від кваліфікації майстра і стану лакофарбового покриття автомобіля.


Наявність великих або нерівномірних зазорів між різними деталями кузова - це погана ознака, що свідчить про те, що даний автомобіль побував у ДТП, а кузовні деталі виставлені неякісно або ж є неоригінальними. У кожному разі, зазори між кузовними деталями в НЕ бітом автомобілі повинні бути однаковими по всьому кузову, такими вони сходять з конвеєра на заводі. Двері не повинні «випирати», закриватися із зусиллям або бовтатися в дверному отворі. Стики бамперів з фарами, капотом і крилами також повинні бути ідеальними на вигляд. Ще перевірте те, наскільки добре закривається багажник і капот, не "затирають» вони при закритті / відкритті, чи немає якихось перекосів. Загалом, хороший старий автомобіль повинен виглядати не убого, а виключно презентабельно!


Ідеальні зазори неправильні зазори

                          Ідеальні зазори                                                Задні двері "не в зазорі"


Лакофарбове покриття не завадить і обмацати, однак це варто робити без фанатизму, щоб власник машини не став переживати про його збереження. На дотик фарба повинна бути гладкою, але ніяк не шорсткою. І, як ми вже говорили в статті, користуйтеся товщиноміром ЛКП. Якщо даний прилад зафіксував, що товщина фарби скрізь однакова, то причин для занепокоєння немає. Втім, навіть якщо ремонт і був проведений, то дуже якісний. На подальшої експлуатації машини це практично ніяк не відіб'ється.


Що можуть нам сказати сліди фарби на глушнику і патрубках, а також інших деталях, які забарвленні в заводських умов не піддаються? Дані факти свідчать про те, що машина перефарбовувалася в кустарних або напівкустарних умовах. Здійснювати покупку при подібному розкладі стоїть з великою обережністю.


На цьому огляд автомобіля не закінчується. По-крайней мере, ми вам настійно радимо відкрити капот і уважно оглянути болти кріплення крил (правого і лівого). Якщо вони виглядають недоторканими, що буває досить рідко, то привід для занепокоєння відсутня. На кріпильні болти «зализана» головка або ж є явні відколи, подряпини або пошкоджена фарба? Якщо це так, то запитайте у продавця, з якої причини проводився демонтаж крил. Діяти необхідно відповідно з тим, що він відповість.


Скільки років оглядають автомобіль? Якщо більше 5-7, то тут особливу увагу необхідно звертати на внутрішню частину кузова, бо вона найбільше схильна до корозії. Ясна річ, що не новий автомобіль не може бути ідеальним в усьому, однак якщо він зберігався в чистому і сухому гаражі, а власник виїжджав на ньому тільки при гарній погоді, то іржі може і не бути (або присутність її є незначним). Потрібно розуміти, що кузов - це єдина деталь будь-якого транспортного засобу, яка фактично не підлягає заміні.Ви не підете в магазин і не купите там його, пам'ятайте про це.


Що найчастіше іржавіє? По-перше, нижні частини дверей, пороги і колісні арки, так як саме в тих місцях відбувається зіткнення металу з вологою. Незважаючи на те, що дані деталі зазвичай мають спеціальний полімерний шар, він все одно мало допомагає. До того ж у процесі експлуатації захисна плівка пошкоджується гострими камінням та іншими предметами, що вилітають з-під коліс. По-друге, корисно заглянути і в багажне відділення, піднявши килимок у відсіку, де знаходиться «запаска».Природно, що іржі там бути не повинно. Ну і, звичайно, її наявність свідчить про попадання води у відсік внаслідок нещільного прилягання багажної кришки до ущільнювальним резинкам. Варто відзначити, що виявлена ​​при огляді іржа, яка знаходиться в найнесподіваніших і затишних місцях, є яскравим свідченням того, що даний автомобіль - можливо «потопельник». І що б ви надалі не робили, метал буде поступово гнити, а кузов - руйнуватися. Таку машину краще не купувати, не за яких умовах.


корозія двері корозія порогу

            Корозія нижньої кромки дверей                                        Сильна корозія порога


Зовнішній огляд вживаного автомобіля навіть на цьому не закінчується. Чимало інформації вам можуть дати скла, які повинні бути заводськими. Кожна з деталей обов'язково маркується заводом-виробником, зазвичай вказується серійний номер скла і рік його випуску. Огляньте їх і перевірте, чи всі вони мають однакові маркіровками і роками випуску. Якщо ні - це говорить про заміну скла, причини якого обов'язково потрібно дізнатися у продавця.


маркировка стекол маркировки стекол

                                        Маркування оригінальних стекол 2007 року випуску


А що можна дізнатися, вивчивши стан колісних дисків і шин? Якщо вони знаходяться в ідеальному стані, а гума зношена рівномірно, то все добре. Покришки з нерівномірним зносом повинні вас насторожити, тому що подібне явище характерне для «поведеного» кузова. Швидше за все, що такий автомобіль пережив серйозну аварію і геометрія кузова порушена, але може бути просто не виставлені кути розвалу / сходження коліс (хоча сумлінні власники стежать за цим постійно). Виявити точну причину цих обставин допоможе фахівець і відвідування перевіреного СТО.


До речі, наявність різноманітних наклейок на поверхні кузова не у всіх випадках свідчить про їх декоративному призначенні. Припустимо, ними можуть бути закриті подряпини і відколи, а так само різні пошкодження лакофарбового покриття.


Не завадить перевірити автомобіль і за індивідуальним VIN-коду за допомогою нашої бази, яка збиралася протягом тривалого часу. У звіті, виданому кожного клієнта, буде інформація про ДТП (чи були вони, якщо так, то які?), Про викрадення, а також сама історія автомобіля. На щастя, за VIN-коду можна легко визначити реальну дату випуску машини, країну-виробника (де здійснювалася збірка), колір і багато іншого.


На закінчення варто зазначити, що огляд машини перед покупкою є дуже відповідальною процедурою. Якщо ви проведете її грамотно і виявите ті чи інші недоліки, то вони приведуть вас до вибору: або вимагати у продавця суттєву знижку і купувати автомобіль, або ж відмовитися від придбання даного транспортного засобу.


На огляд автомобіля найкраще їхати не одному, а з людиною, яка добре розбирається у вищевказаних тонкощах. Зрештою, ви ж не за ковбасою в магазин йдете, а купуєте дорогий автомобіль! Фахівець, що має на руках всі необхідні прилади і, найголовніше - досвід, зможе зробити ретельну і правильну діагностику стану кузова.


4.8 з 5 (16 голосів)
Комментарии
  • Комментарии
  • Vkontakte
  • Facebook
  • Иван

    15:08

    06 лютого 2021

    Тут также можно почитать о проверке кузова авто с пробегом https://cheko2.ru/vybor-avto-s-probegom-kuzov/
  • Тарас

    17:38

    23 червня 2019

    Во времена, когда был далек от автомобилей, баты посоветовал мне aвтотеку, мол, посмотришь хотя бы, как обслуживалась машина, какие аварии, и при встрече будет легче. Ну так, собсна, и было. Особенно порадовала инфа о залогах и прочих ограничениях. Сейчас уже только ее и проверяю, но если на 100% не уверены в своих познаниях не советую проявлять амбиции - лучше перестраховаться.
  • Юрий

    18:25

    01 жовтня 2016

    Первый ато купил подержанный никуда не заглядывал!понравился сел и уехал.отслужил верой и правдой .Но второй купил это что то.Покупал вечером!на быструю руку короче лоханулся конкретно!Потом только понял что все было четко спланировано но сам виноват !так что статьи очень полезные!Спасибо!
  • iknowthatgirlxvideo30@gmail.com

    18:22

    19 березеня 2016

    Чи хочете ви стати зіркою порно, де ви отримаєте Енді займатися сексом з дівчиною чи хлопцем твого вибору, у вас є великий член і що у вас є beauitful pucy і що потрібно, щоб зробити чоловіка або жінку. Іди сюди ваша можливість, напишіть нам (iknowthatgirlxvideo30@gmail.com)
  • susan

    18:04

    19 березеня 2016

    my testimonies with the general public about what this man My Name is Susan williams, From United States. I wish to share called Dr okojurhe has just done for me, this man has just brought back my lost Ex husband to me with his great prayers, I was married to this man called williams we were together for a long time and we loved our self's but when I was unable to give him a child for 2 years he left me and told me he can't continue anymore then I was now looking for ways to get him back until a friend of mine told me about this man and gave his contact email, then you won't believe this when I contacted this man on my problems he prayed and bring my lost husband back, and after a month I miss my month and go for a test and the result stated am pregnant am happy today am a mother of a baby girl, thank you once again the great DR okojurhe,for what you have done for me, if you are out there passing through any of this problems listed below: (1) If you want your ex back. (2) if you always have bad dreams. (3) You want to be promoted in your office. (4) You want women/men to run after you. (5) If you want a child. (6) You want to be rich. (7) You want to tie your husband/wife to be yours forever. (8) If you need financial assistance. (9) How you been scammed and you want to recover you lost money (10) Cure for HIV AND all sickness - you can contact him via: email: okojurhe@gmail.com
  • orphanageboard@gmail.com

    17:48

    19 березеня 2016

    greetings to u all reading this message.may the peace of the lord jesus christ be with you all. we are from the orphanage board somalia. pls we need ur help from all over the world. to support the orphanage home in somalia is been a long time now since the war in somalia have been going on for over a while now we have been suffring seriouslly and there is no money to continue our work like clottings, food,money, and more and our children have been dieing because of that and we plead to you all to pray for peace to reign in our country, again please you can help us with what you have may God bless whosoever reading this message and willing to help us.contact us on this mail:orphanageboard@gmail.com
  • Михаил К

    09:31

    30 липня 2014

    Прежде всего как сказано в начале статьи - внутренние ощкщкения... если холод и равнодушие = то однозначно это не твой автомобиль! сколько раз смотрел машины себе и друзьям на вторичке - ни разу не было случая, чтобы ошибся. Подшаманеные и навощеные кузова - это конечно красиво, блестит и все такое... но как известно, не все то золото, что блестит. Линии геометрии кузова, симметрия колес, смещение передних и задних относительно оси кузова, блики разного оттенка на дверях и крыльях, наклон кузова на тот или иной бок, реакция на качок вниз передней части автомобиля - уже многое скажут на предварительной стадии осмотра. Если здесь все "сухо и чисто" - есть смысл переходить к осмотру внутри, порогов, днища, пола в багажнике и т.д. Особое внимание - на сварные швы в районе чашек передних амортизаторов и боковых крыльев, пола в багажнике. Заводской перепутать с гаражным очень сложно.... Чем меньше рассказывает продавец - тем больше советую подумать до того как.... Хороший хозяин всегда в курсе, что и когда он менял и чинил, какое где масло и т.п., да и машина у него выглядит по другому.
  • Дмитрий Анатольевич

    07:12

    30 липня 2014

    Отличная статья, собравшая в себе основные принципы перед покупкой поддержанного автомобиля. Сам я третий раз являюсь владельцем такого рода машин. После первых ошибок (купил битую), стараюсь брать с собой друзей/знакомых с СТО, либо кто покраской занимается. У них обычно глаз набит на эти дела, издалека рассказывают где что не так. Для себя придерживаюсь правила обязательной проверки зазоров на капоте и дверях и сварочных швов где возможно посмотреть.
  • сергей

    00:37

    17 липня 2014

    Да, статья и вправду полезная. Кое что новое для себя взял. Сам 2 раза покупал поддержанный автомобиль. Но, хочу сказать сразу если вы в этом деле новичок, то лучше обратитесь к специалисту. Я так с первой машиной попал, вроде бы все хорошо, и машина в хорошем состоянии, не бита, не крашена. Купил. А потом при первом же ремонте оказалось, что над ней просто хорошо поработали специалисты. Сейчас к покупкам такого рода отношусь гораздо осторожней, чего и всем советую.
  • Игорь

    22:30

    16 липня 2014

    Скажу из личного опыта.Сам 4 раза покупал бу автомобили,и могу с уверенность сказать,что осмотр кузова автомобиля является один из самых важных при покупки авто бу.Ведь он должен соответствовать сумме.Я считаю,что новичку при первой покупке б'у автомобиля следует взять с собой опытного водителя,чтобы не было никаких обманов с стороны продающего.Ну и конечно же уделить большое внимание тому,что внутри машины.
  • Павел

    21:44

    16 липня 2014

    Ну первым делом конечно нужно требовать помыть машину перед осмотром, так как из за грязи и пыли вы просто не увидите повреждения. Вообще я при покупке машины смотрел кузов полностью, и внутри, и снаружи. На машине не должно быть подтеков!!! Некоторые владельцы продающие своего коня говорят - Да это нормально он с завода такая, не бывает такого! Только видите подтек краски даже минимальный, и слова продавца что она вообще идеальная и не крашеная - Бегите со всех ног от такого! Крашеную деталь можно определить по нескольким факторам: 1. проверить на подтеки, посмотрите на деталь под разным углом и посмотрите ровное ли там отражение 2. сравните цвета деталей, лучше сравнить например капот и дверь, а не капот и крыло, так как они оба могут быть крашены. 3. обязательно!!! посмотрите капот, ровные ли у него контуры изнутри + посмотрите усилитель бампера и "телевизор". А вообще совет по теме - Купите приборчик измеряющий расстояние от металла до лакокрасочного покрытия, и там все будет ясно! Просто умельцев много, они могут полностью битую машина так вылизать, что даже опытные не поймет!
  • Виктор

    20:18

    16 липня 2014

    Конечно, выбор автомобиля дело весьма хлопотное. Моё мнение, без профессионала здесь не обойтись. Умельцы могут замаскировать сотню раз битую машину так, что новичок ничего не заметит. Крнечно, рыжики и сколы краски и так видны, но скрытые дефекты... Лучше заплатить денег отлично знающему в этом деле человеку, чем потом платить много за ремонт.Статья приведена отличная, здесь всё по полочкам разложено - пошаговая инструкция
  • Фарада

    14:38

    16 липня 2014

    Статья конечно интересная и познавательная, но на мое личное мнение - первым делом нужно ехать и проверять двигатель, коробку и прочие силовые агрегаты (турбину например, если она там есть) - во первых неожиданный ремонт может вам вылезти в копеечку, а во вторых - вы берете автомобиль, чтобы на нем ездить, а не чинить его. А кузов у подержанного автомобиля, тем более того, которому больше 5 лет априори не может быть в идеальном или очень хорошем состоянии.
  • Владимир

    22:26

    26 червня 2014

    Покупка поддержанного автомобиля – очень сложный процесс, на самом - то деле. Я не раз сталкивался, когда люди, не имеющие знаний в автомобилях, приобретали, вроде бы хороший на первый взгляд автомобиль, но через несколько недель, очень расстраивались. Поэтому с этими вопросом лучше обращаться к уже «бывалым» знакомым или же не пожалеть денежных средств и поехать на станцию технического обслуживания и провести диагностику. Пусть дорого, зато вы будете уверены в целостности и работоспособности автомобиля. Но, если уже решили самостоятельно брать автомобиль, то следует почитать такие статьи как эта.
  • Анатолий

    15:48

    25 червня 2014

    Полезная и содержательная статья, не лишним было ее прочитать. Да, кузов должен быть на уровне, т.к. он для машины является своего рода приговором, в случае его повреждений. Его не заменишь. От себя хочу добавить, что для того чтобы покупка авто была удачной и все риски связанные с приобретением были сведены к минимуму, следует не только самому разбираться или иметь представлении об том или ином вопросе. Но и к специалисту будет не лишнем обратиться. И не к одному, а как к минимум двум. Тогда заключение о состоянии машины будет более точным. Один мастер может ошибиться, а два мастера как правило, нет.
  • Николай

    15:55

    12 лютого 2014

    Хотя в принципе все это знаешь...но все-же, лишний раз прочесть очень поучительно. Большое спасибо автору.
  • Николай

    18:17

    28 листопада 2013

    Спасибо за подробное пособие. Теперь знаю куда смотреть при осмотре кузова подержанного автомобиля)

Додати коментар

captcha