Отже, ви на місці огляду автомобіля. Насамперед, просто обійдіть машину навколо і задайте собі кілька простих запитань, чи виглядає цей автомобіль так, як ви його собі уявляли, і коштує він тих грошей, які за нього просять? А так же уявіть, що він вже ваш ... Які почуття ви при цьому відчуваєте? Якщо - позитивні, то можна рухатися далі, а якщо - навпаки, ми б радили відмовитися від цієї покупки і продовжити пошук, т.к. їздити на цьому авто доведеться не один день і постійно відчувати негативні почуття - приємного мало.
Подивіться на господаря машини або людини, його продає. Адже дуже часто, дивлячись на господаря, можна з легкістю зрозуміти стан продаваного ним автомобіля.Господар машини повинен обов'язково вселяти довіру. Не дарма, адже, існує приказка: «Потрібно вибирати не автомобіль, а його господаря».
Коли попередні етапи пройдені, приступаємо безпосередньо до огляду. Огляд слід проводити вдень, причому бажано в ясну погоду. Тільки при природному світлі найчастіше стають помітні найдрібніші деталі, які відіграють важливу роль. Варто відзначити, що якщо автомобіль перефарбовувався в кустарних або напівкустарних умовах (в «гаражних» СТО), то колір фарби може трохи відрізнятися від заводського відтінку. Саме тому слід дуже уважно вдивлятися під різними кутами в колірні відмінності деталей кузова.
Автомобіль, який з тих чи інших причин вже коли-небудь перефарбовувався, коштувати буде трохи дешевше. Чому? Ну, хоча б тому, що кузов стає більш схильним корозії, а так само, фарбована деталь, нехай і дуже якісно, ніколи вже не стане такою, якою вона вийшла з заводу. Також, було б корисно перевірити стан лакофарбового покриття за допомогою товщиноміра ЛКП. Даний прилад можна зараз взяти напрокат, щоб не купувати його.
Взагалі, перевірка кузова автомобіля перед покупкою - це дуже відповідальна процедура, до якої треба ставитися з великою увагою. Шар шпаклівки (особливо якщо вона не до кінця висохла) під свіжою фарбою з часом починає здуватися і пузиритися - це помітно неозброєним поглядом. Тому, якщо перед вашими очима постала подібна картина, то ви можете або відмовитися від покупки даного транспортного засобу або ж вимагати істотну знижку. Бульбашки на лакофарбовому покритті - це справжнісінька корозія, боротьба з якою може бути вельми витратною.
Сліди полірування на поверхні кузова можуть говорити про наступне: даний транспортний засіб або піддавалося фарбуванні, після чого ретельно відполірувати, або ж власник попросту вирішив привести автомобіль в належний вигляд. Обов'язково уточніть у продавця цей момент. У самій поліровці - нічого поганого немає, але не варто забувати про те, що кількість цих процедур не безкінечна і залежить від кваліфікації майстра і стану лакофарбового покриття автомобіля.
Наявність великих або нерівномірних зазорів між різними деталями кузова - це погана ознака, що свідчить про те, що даний автомобіль побував у ДТП, а кузовні деталі виставлені неякісно або ж є неоригінальними. У кожному разі, зазори між кузовними деталями в НЕ бітом автомобілі повинні бути однаковими по всьому кузову, такими вони сходять з конвеєра на заводі. Двері не повинні «випирати», закриватися із зусиллям або бовтатися в дверному отворі. Стики бамперів з фарами, капотом і крилами також повинні бути ідеальними на вигляд. Ще перевірте те, наскільки добре закривається багажник і капот, не "затирають» вони при закритті / відкритті, чи немає якихось перекосів. Загалом, хороший старий автомобіль повинен виглядати не убого, а виключно презентабельно!
Ідеальні зазори Задні двері "не в зазорі"
Лакофарбове покриття не завадить і обмацати, однак це варто робити без фанатизму, щоб власник машини не став переживати про його збереження. На дотик фарба повинна бути гладкою, але ніяк не шорсткою. І, як ми вже говорили в статті, користуйтеся товщиноміром ЛКП. Якщо даний прилад зафіксував, що товщина фарби скрізь однакова, то причин для занепокоєння немає. Втім, навіть якщо ремонт і був проведений, то дуже якісний. На подальшої експлуатації машини це практично ніяк не відіб'ється.
Що можуть нам сказати сліди фарби на глушнику і патрубках, а також інших деталях, які забарвленні в заводських умов не піддаються? Дані факти свідчать про те, що машина перефарбовувалася в кустарних або напівкустарних умовах. Здійснювати покупку при подібному розкладі стоїть з великою обережністю.
На цьому огляд автомобіля не закінчується. По-крайней мере, ми вам настійно радимо відкрити капот і уважно оглянути болти кріплення крил (правого і лівого). Якщо вони виглядають недоторканими, що буває досить рідко, то привід для занепокоєння відсутня. На кріпильні болти «зализана» головка або ж є явні відколи, подряпини або пошкоджена фарба? Якщо це так, то запитайте у продавця, з якої причини проводився демонтаж крил. Діяти необхідно відповідно з тим, що він відповість.
Скільки років оглядають автомобіль? Якщо більше 5-7, то тут особливу увагу необхідно звертати на внутрішню частину кузова, бо вона найбільше схильна до корозії. Ясна річ, що не новий автомобіль не може бути ідеальним в усьому, однак якщо він зберігався в чистому і сухому гаражі, а власник виїжджав на ньому тільки при гарній погоді, то іржі може і не бути (або присутність її є незначним). Потрібно розуміти, що кузов - це єдина деталь будь-якого транспортного засобу, яка фактично не підлягає заміні.Ви не підете в магазин і не купите там його, пам'ятайте про це.
Що найчастіше іржавіє? По-перше, нижні частини дверей, пороги і колісні арки, так як саме в тих місцях відбувається зіткнення металу з вологою. Незважаючи на те, що дані деталі зазвичай мають спеціальний полімерний шар, він все одно мало допомагає. До того ж у процесі експлуатації захисна плівка пошкоджується гострими камінням та іншими предметами, що вилітають з-під коліс. По-друге, корисно заглянути і в багажне відділення, піднявши килимок у відсіку, де знаходиться «запаска».Природно, що іржі там бути не повинно. Ну і, звичайно, її наявність свідчить про попадання води у відсік внаслідок нещільного прилягання багажної кришки до ущільнювальним резинкам. Варто відзначити, що виявлена при огляді іржа, яка знаходиться в найнесподіваніших і затишних місцях, є яскравим свідченням того, що даний автомобіль - можливо «потопельник». І що б ви надалі не робили, метал буде поступово гнити, а кузов - руйнуватися. Таку машину краще не купувати, не за яких умовах.
Корозія нижньої кромки дверей Сильна корозія порога
Зовнішній огляд вживаного автомобіля навіть на цьому не закінчується. Чимало інформації вам можуть дати скла, які повинні бути заводськими. Кожна з деталей обов'язково маркується заводом-виробником, зазвичай вказується серійний номер скла і рік його випуску. Огляньте їх і перевірте, чи всі вони мають однакові маркіровками і роками випуску. Якщо ні - це говорить про заміну скла, причини якого обов'язково потрібно дізнатися у продавця.
Маркування оригінальних стекол 2007 року випуску
А що можна дізнатися, вивчивши стан колісних дисків і шин? Якщо вони знаходяться в ідеальному стані, а гума зношена рівномірно, то все добре. Покришки з нерівномірним зносом повинні вас насторожити, тому що подібне явище характерне для «поведеного» кузова. Швидше за все, що такий автомобіль пережив серйозну аварію і геометрія кузова порушена, але може бути просто не виставлені кути розвалу / сходження коліс (хоча сумлінні власники стежать за цим постійно). Виявити точну причину цих обставин допоможе фахівець і відвідування перевіреного СТО.
До речі, наявність різноманітних наклейок на поверхні кузова не у всіх випадках свідчить про їх декоративному призначенні. Припустимо, ними можуть бути закриті подряпини і відколи, а так само різні пошкодження лакофарбового покриття.
Не завадить перевірити автомобіль і за індивідуальним VIN-коду за допомогою нашої бази, яка збиралася протягом тривалого часу. У звіті, виданому кожного клієнта, буде інформація про ДТП (чи були вони, якщо так, то які?), Про викрадення, а також сама історія автомобіля. На щастя, за VIN-коду можна легко визначити реальну дату випуску машини, країну-виробника (де здійснювалася збірка), колір і багато іншого.
На закінчення варто зазначити, що огляд машини перед покупкою є дуже відповідальною процедурою. Якщо ви проведете її грамотно і виявите ті чи інші недоліки, то вони приведуть вас до вибору: або вимагати у продавця суттєву знижку і купувати автомобіль, або ж відмовитися від придбання даного транспортного засобу.
На огляд автомобіля найкраще їхати не одному, а з людиною, яка добре розбирається у вищевказаних тонкощах. Зрештою, ви ж не за ковбасою в магазин йдете, а купуєте дорогий автомобіль! Фахівець, що має на руках всі необхідні прилади і, найголовніше - досвід, зможе зробити ретельну і правильну діагностику стану кузова.
15:08
06 лютого 2021
17:38
23 червня 2019
18:25
01 жовтня 2016
18:22
19 березеня 2016
18:04
19 березеня 2016
17:48
19 березеня 2016
09:31
30 липня 2014
07:12
30 липня 2014
00:37
17 липня 2014
22:30
16 липня 2014
21:44
16 липня 2014
20:18
16 липня 2014
14:38
16 липня 2014
22:26
26 червня 2014
15:48
25 червня 2014
15:55
12 лютого 2014
18:17
28 листопада 2013